Som privatkund har du 14 dagars ångerrätt. Fullständiga villkor finns i vår avbeställningspolicy.
Innehåll
Kontakta oss bara via e-post eller telefon angående din retur och reklamation.
När du har meddelat din ångerrätt till oss, via telefon eller e-post, hjälper vi dig vidare med instruktioner för hur du enklast returnerar dina varor.
När vi har mottagit och godkänt din retur betalas köpesumman tillbaka till det betalningssätt du använde vid köpet.
Sammanfattat: Vad du bör göra om...
Transport per: | Förpackningen skadad | Förpackningen perfekt, godset skadat | Vi behöver... |
Pakettjänst (UPS eller TNT) | Vägra att ta emot paketet från leveransföretaget och begära bekräftelse på skadan. Anmäla skadan omedelbart till vår reklamationsavdelning | Anmäla skadan till paketservicen senast inom 48 timmar och begära bekräftelse på skadan. Lämna godset i samma skick som det var när skadan upptäcktes. Anmäl skadan omedelbart till vår reklamationsavdelning |
|
Speditör | Packa upp godset i närvaro av lastbilschauffören och se till att skadan noteras på fraktsedeln. Vägra att ta emot godset. Anmäl omedelbart skadan till vår reklamationsavdelning och till transportföretaget | Anmäl skadan omedelbart till vår reklamationsavdelning |
|
Viktigt: För att säkerställa att din reklamation behandlas snabbt och smidigt, vänligen skicka in alla dokument i sin helhet och i tid.